key to success

key to success

Saturday, 31 December 2011

‎_ h.u.h.u ,, r.i.n.d.u m.a.u m.a.k.a.n g.u.l.a.2 k.a.p.a.s _

* m.i.s.s m.u.c.h *

SaHaBaT

✿ ~ Jika bersahabat kerana Allah,
jagalah KEAIBANNYA dan jangan merendahkan dirinya..

✿ ~ Jika bersahabat kerana Allah,
NASIHATILAH dia dan bersedia MENERIMA nasihatnya..

✿ ~ Jika bersahabat kerana Allah,
MAAFKANLAH dirinya...

✿ ~ Jika mengaku bersahabat kerana Allah,
terimalah KELEMAHAN dan SIKAPNYA,
sperti dia brsedia mnerima kelemahanmu,..

~ Jangan pula menjaja kelemahannya pada umum..
Jika kamu mngidamkan seorang SAHABAT SEJATI,
maka, BERUSAHALAH mnjadi sahabat sejati kepada oraNg lain..

✿~ In Shaa ALLAH ~✿

Friday, 30 December 2011

B y e d a s h b o a r d , h e l l o w h i t e b o a r d . 
B y e t w i t t e r , h e l l o t e a c h e r . 
B y e f a c e b o o k , h e l l o t e x t b o o k .


Monday, 26 December 2011

Rindu ,,

Assalamualaikum,,^^
huhu,,knpa ek ni malam,,rindu kt 'someone'..

Aku tak akan berhenti, menemani dan menyayangimu, 
hingga matahari tak terbit lagi, bahkan bila aku mati, 
ku kan berdoa pada Ilahi, tuk satukan kami di syurga nanti..

Tahukah kamu apa yang ku pinta, di setiap doa sepanjang hariku, 
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia, 
Tuhan aku sayang dia..

huu,, rindu.. :'(
wsLm.

Sunday, 25 December 2011

+ DiRi iNi +

Assalamualaikum,, ^^
post kli ni nk crita pasal demam yg melanda diri ini,,huhu,,lama jgk..sminggu..
ari 1st tu,,Ain ingt kn skit kpala biasa2 ja,,tp last2 mkin teruk plak..
demam > selesma > batuk..adui2,,nasib2,,kn,,
huhu,,apa bley bt,,ubat??Ain mkn ja la..xmkn ty mkin teruk,,spa yg susah,,diri sndri jgk yg merana ty..
urm,,smbil2 tu nk selit kn ckit2 crita yg xda kna mengena dgn sakit..
huhu,,aty Ain mcm ada happy ckit,, bb d fkir logik akal,, thun dpn InsyaAllah stil g sc1..hrp2 g2 la..amin..
btw,,happy jgk bb xpayah lain2 kelas sma 'someone',,huhu,,hope so~
k la,,ty lg Ain 2lis..taTa~ wsLm.

Monday, 19 December 2011

~ DiLeMa ~

assalamualaikum..huu~ kli ni Ain nk curhat ckit.. Ain xtau kptsn mna satu yg b2l ni.. klas mna la Ain ni thn dpn..?
Ain nda mau pndah klas.. :'(

Saturday, 17 December 2011

+ DiRi iNi +

Assalamualaikum =) huhu,, nk coret2 ckit..
~ tahun dpn Ain dh nk naik form 5..>>SPM..study2..huhu,,
d mana ada kemahuan,,d situ ada jalan..
~ tahun ni Ain ada byk kenangan manis..byk ikut kem..huhu,,
pling xdpt dlupa tym kem BTN kt kundasang,,siuk sgt2..
tiap ari sjuk,,tghari pn pkai sweater..kt sana 3 ari 2 malam..
aktvti LDK best,,fesi kmpln Ain sporting..stiap kli LDK msti kna kait kn dgn Gagasan 1Malaysia..
pas2, aktvti malam last kt sana,, kembara malam..Ain ingt kn msuk hutan ka apa..
tp rpa ny,,pusing 1 kwsn BTN tu..smbil bwa air dlm botol sma belon berisi air..huhu,,
belon Ain x pecah malam tu tp keesokan ari ny bru pecah,,Ain jaga btul2..hihi,,
ada tangga 200..gelap..pas2,,ada hantu..hihi,, tp hantu org..ahax,,tpk n  tkut2 jgk..
bb Ain ada dgr bnyi something,,dh la tym tu ada angin betiup sepoi2..huhu,,
moment dpt sma2 dgn 'someone',,huhu..pas2,,alwys bekepit dgn Tira.. 
 kem 2nd,,kem bijak TaHa..kt TaHa d'Bayu..2 ari 1 malam..
walaupn just one nyte,,tp dpt rmai knl kwn bru,,kata org,,b'kawan biar s'ribu..huhu,,
dlm 1 kmpln,,smua lain2 skola..huhu,, ketua kmpln,,ahli kmpln,,smua sporting..huhu,,
keep in touch ! 
~ k la,,tu sja la..ndatau cmna kn m'bt crita2 gni..
taTa =) senyum dpt mnceriakn hari2 kta..fkir2 kn,,
wsLm.



Friday, 2 December 2011

AiS KRiM ~~yum,,yum..

‎"AISKRIM" sedap dimakan, andai diselitkan maksud tersebut....

(A): Allah adalah segala-galanya..
(I ): Islam is my Way of Life..
(S): Sunnah Rasul saw sebagai pakaian kehidupan..
(K): Kejayaan dunia dan akhirat menjadi dambaan..
(R): Rindu, kasih, cinta, sayang dan mahabbah hanya krn Allah..
(I ): Iman, Yakin, Ilmu dan Ihsan faktor penting utk kejayaan..
(M): Muhammad saw, kerananya aku bercita² mahu menjadi muhibbah...

Friday, 25 November 2011

♥☆•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*
´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•★♥
(⁀‵⁀,) ♥ ♥ ♥
.`⋎´ ♥¸.•°*”˜˜”*°•. ♥
... ♥¸.•°*”˜˜”*°•. ♥ ♥
...•°*”˜˜”*°•.♥ 

[ IMaN ]

BESI itu kuat , tapi API mampu
meleburnya .
API itu kuat , tapi AIR mampu
memadamnya .
AIR itu kuat , tapi AWAN mampu 
menyejatnya .
AWAN itu kuat , tapi ANGIN mampu
menolaknya .
ANGIN itu kuat , tapi BUKIT mampu
menghalangnya .
BUKIT itu kuat , tapi MANUSIA mampu
menghancurkannya . 
MANUSIA itu kuat , tapi NAFSU mampu
menundukkanya .
NAFSU itu kuat , tapi IMAN MAMPU
MENGALAHKANNYA .

♥ PaHaLa ~~

Cara senang utk dptkan pahala walaupun slps mati . ♥
--> Pasang kipas di surau/masjid wlaupun 1 , setiap kali org guna , anda dpt pahala walau slps mati .
--> Derma kerusi roda di hospital . Setiap kali psakit guna , anda akn dpt pahala .
--> Beri baju kpd org , setiap kali org pakai , anda dpt pahala .
--> Beri makanan kpd org , anda dpt pahala selagi makanan itu mnjadi darah dagingnya .
--> Menyampaikan ilmu yg bermanfaat , selagi mereka mengamalkan pahala anda tetap ada .

Wednesday, 23 November 2011

CiNTa >>

Polis kata cinta itu sukar ditangkap...
Ustaz kata cinta itu anugerah...
Doktor kata cinta tak boleh diubati...
Cikgu kata cinta tak boleh dipelajari...
Hakim kata cinta tak boleh dihukum...
... Orang kata cinta itu indah...
Rangga kata ada apa dengan cinta...
Radja kata jgn benci bilang cinta...
Agnes monica kata cinta tak ada logika...
tp,,,Allah kata cinta itu milikNya,,,,,:)






+ DiRi iNi +

‎:: Tetap TERTAWA walau ak sbenarnya ingin MENANGIS..♥
:: Tetap TERSENYUM walau ak sebenarnya KECEWA..♥
:: Tetap KUAT walau ak sebenarnya SUDAH TDK SANGGUP lagi..♥
:: Tetap SEMANGAT walau ak TERTEKAN oleh masalah..♥
:: Dan yang trpenting tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja walau sbnarnya hatiku LEMAH dan sdg TERLUKA.. :) ♥

Saturday, 5 November 2011

AeTyN 75010934

────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) __ ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ.
─(♥)████████(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ,
─(♥)██████████████████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ.
──(♥)████████████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ,
────(♥)████████████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ.
──────(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ,
────────(♥)████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє.
─────────(♥)██(♥) ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,
───────────(♥) __ ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє.

TiNkY

´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*

LyKe iN my DreaM iN a NighT


‎............(¯`'•.
..............(¯'•(¯'•............_/)/)
...............(¯'•.(¯'•.......((.....((
................(¯`'•(¯'•...((.)..(. ‘ /)
.................(¯`'•.(¯'((.)....|\_/
.....,,,~”¯¯¯`'¯(_¸´(_.)......|
...(((./...........................)__
..((((.\......),,...........(...../__`\
..))))..\ . .//...¯¯¯¯¯¯¯' \.../... / /
.(((...../ .// .............. | ./.....\/
.))).....| ||.................| |...........♥♥♥
((........) \\.................) \...........\|/
.^^^^.""'"'.^^^^^^^..""".^^^^.""""



~PoNy~






‎__$$$$$$$$$_____________________,,$$$$$$$
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$__ ._____.___$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘._,’_$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:,$$$ $$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$..
_$*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*___*$,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,___’*
______,,$*$,$$**’___________’***$$***,,









BuTteRfLy


~Kitty Sarang.hae~

````````````````````````````````00
`````````````````````````````1¶¶¶¶¶¶¶
````````````````````````````¶¶111111¶¶```01¶¶¶¶¶¶
````````0``````````````````¶¶11111111¶¶¶¶¶¶10```¶¶
``````¶¶¶¶¶¶¶10```````````¶¶1111111111¶¶````````0¶
`````¶¶````01¶¶¶¶0`11¶¶¶¶¶¶11111111111¶¶11```````¶0
````1¶`````````0¶¶¶¶¶100`1¶11111111111111¶¶¶1¶¶¶¶¶¶0
````¶¶```````````````````0¶1111111¶11111111¶¶111111¶¶
````¶1````````````````````¶¶111111¶111111111¶¶11111¶¶
````¶¶````````````````````0¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶1111111¶¶
````0¶¶0`````````````````````01100`0¶¶¶¶¶1¶¶111111¶¶
````¶¶0``````````````````````````````011¶¶1111111¶¶
```¶¶0```````````````````````````````````¶¶¶111¶¶¶¶
``0¶1`````````````````````````````````````0¶¶¶¶100¶¶
``¶¶``````````````````````````````````````````````1¶1
``¶1```````````````````````````````````````````````¶¶
`0¶0```````````````````````````````````````````````0¶0
``¶0````````````````````````````````````````````````¶¶0
``¶1`````````010````````````````````````````````0¶¶¶¶¶1
¶¶¶¶1¶¶0````0¶¶¶0`````````````````````1¶¶0``````````¶¶
``0¶0````````¶¶¶0`````````````````````¶¶¶¶``````````¶1
```¶¶`````````0``````````011110```````1¶¶````````01¶¶11
`1¶¶¶¶¶``````````````````¶0``0¶````````````````````¶¶
1¶¶¶1¶¶``0``00```````````011110`````````111110`000¶¶¶¶¶
¶1011¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1`````````````````````¶¶10001¶¶1¶¶¶¶¶¶¶
101¶¶10¶¶```````¶¶¶¶¶¶¶10````````11¶¶¶¶````````¶¶101101
01¶111¶¶`````````¶11111¶¶¶¶0``1¶¶¶¶¶¶¶0`````````¶000010
110011¶0``````0`1¶11111111¶¶¶¶¶1111111¶100``````¶10¶101
1101¶0¶¶````0¶¶¶¶1111111111111111111111¶¶¶¶0``0¶¶101111
¶¶01¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111111111111111111111¶¶¶¶1¶¶01¶¶1
000001¶111111111111111111111111111111111111111111¶101¶0
¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111111111111111111111111111¶¶¶110
¶¶¶¶11¶11111111111111111111111111111111111111111¶¶01¶¶¶
000¶10¶¶1111111111111111111111111111111111111111¶10001¶
¶¶1¶¶10¶¶11111111111111111111111111111111111111¶¶0100¶¶
1100¶¶¶1¶¶111111111111111111111111111111111111¶10000¶¶¶
````¶¶111¶¶¶11111111111111111111111111111111¶¶¶111¶¶¶00
````¶¶00001¶¶¶11111111111111111111111111111¶¶111¶11¶0
````0¶¶00¶¶¶11¶¶1111111111111111111111111¶¶¶¶00001¶1
`````0¶¶¶¶`````1¶¶¶1111111111111111111¶¶¶0``1¶¶1¶¶0
```````¶¶````````1¶¶¶111111111111111¶¶¶0``````¶¶
```````1¶``````````0¶¶¶11111111111¶¶¶0````````0¶
````````¶1````````````1¶¶111111¶¶¶1```````````0¶
````````0¶¶10````````````1¶11¶¶0`````````````0¶1
``````````01¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0

~lyke this~

  • DELETE semua FILE kebencian...
  • INSTALL anti-virus egonisme...
  • RESTART kehidupanmu dgn kasih...
  • REFRESH peribadimu...
  • DOWNLOAD kesabaran...
  • UPLOAD tingkahlaku yg benar...
  • Jgn meng-'UNDO pengalaman buruk...
  • COPY & PASTE semua pengajaran & ilmu yg baik...
  • LOADING semua dgn DOA & USAHA..

Thursday, 3 November 2011

I lOvE U~,, ^^

RiNtIk GeRiMiS TeRaSa BaSaH,
          memBaSaHi BuNga KeMbOja,
SunGgUh ResAh HaTi GeLisAh,
          KeraNa Ku TeLaH JatUh CiNta....,

Saturday, 22 October 2011

PaSaNg NiaT,,

✿~ Niat baik = 1 kebaikan diperoleh.
✿~ Niat baik + Buat kebaikan yang diniatkan itu = 2 kebaikan..InsyaAllah..
✿~ Kalau niat jahat = nothing.
✿~ Niat jahat + Buat kejahatan yang diniatkan itu = dapat 1 dosa.
~> Itu menunjukkan Allah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, baru NIAT hendak buat baik, sudah dapat 1 KEBAIKAN besar untuk kita.. Marilah sama-sama kita membuat kebaikan dan menambahkan pahala kita..

[MaSa iTu BeRNiLaI]

Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan.
Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi.
Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan.
Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan.
Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikanTuhan.
Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan.
Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah muzik yang menggetarkan jiwa
Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti.
Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan.
Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga.

Saturday, 15 October 2011

mY sToRy

saLam,,
malam ni nk coret2 ckit..
ari ni kta hppy..
dya tlng kta stdy,,tp kta malu la..
cmna la plak dya ley perasan kta td..
rsa ny kta snyap jer..
pas2,,kta jln g mok..n then,,dya antr kta blik..
k la,,tu ja..xnk ckp pnjng2..
taTa,,nyTe dear..
wsLm..

Friday, 14 October 2011

xM-xcL

assalamualaikum wbt ..
huhu,,xcl dh start dh..
byk bnda nk kna bca,,ulangkaji blik..
adui,,adui..
pning deh..
khmis,,bm pper 1 n 2,,
jumaat,,physic pper 1 n 2,,
sabar2 ja mnjwb..ayat pn tunggang langgang dh..
main tulis2 ja,,nda tau btul ka inda jwpn tu..
doa2 lulus ja..
k la,,tu ja ntk permulaan ni..
nnti jmpa lg..
taTa,, wsLm.

=)

Sunday, 2 October 2011

TentanG PerasaaN ku~

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang,,

ingin ku berikan semua hanya untuk mu,,

agar kau tau besarnya cinta ku kepada diri mu..